01_main_s

Client: TOYOTA Korea
Category: Automobile, Lifestyle
Project Scope: Basic Design, Application Design
Project Type: New Launched

커넥트 투는 도요타자동차에서 운영하는 새로운 문화 공간 브랜드로 사람과 사람, 사람과 자동차가 만나는 신개념 브랜드 체험 공간이다. 커넥트 투는 자동차를 중심으로 하는 문화 공간 이미지를 전달하기 위하여 타이어, 핸들, 기어 등 다양한 자동차 부품으로 표현하였다. 다양한 자동차 부품이 Letter C로 표현되었으며, 부품이 모여있는 모습은 사람과 사람, 사람과 자동차, 기업과 사회가 어울리고 함께 교류하는 공간을 나타낸다. Letter C로 표현된 부품은 자동차 등 다양한 모양으로도 변화할 수 있게 표현하였다.

“Connect to” is a new concept of brand experience space operating by Toyota Korea. The design of the BI was inspired by a variety of car parts to deliver the core value of its brand concept. The combination of all related elements such as tire, handlebar and gear was illustrated as the letter ‘C’ and it also looks like a jewel. It represents “connect” between people and cars, and core values of the company and society.

CONNECT TO是丰田汽车经营的新文化空间品牌,是人与人、人与车相遇的新概念品牌体验空间。CONNECT TO是以汽车为中心来传达文化空间形象,通过轮胎、手把、齿轮等各种汽车配件呈现出来了。各种汽车配件汇成字母“C”,聚在一起配件象征着人与人、人与车、企业与社会和谐交流的空间。字母“C”呈现的配件可以变形成汽车等很多形状。

02 03 04 05_s 06_s